VÁNOCE A PRVNÍ ISLÁMSKÝ MUČEDNÍK

 

Nedávno mi YT nabídl video, v němž se Pan Plešatý vydal na vánoční trhy v Německu prověřit, jestli nám naše česká média nelžou a jestli Němci skutečně umísťují okolo tržnic betonové zátarasy. Asi našim čtenářům nemusím zvlášť vysvětlovat, že tyto zátarasy mají zabránit muslimským nepřátelům Vánoc vjíždět auty do davů dárky nakupujících, punč popíjejících, naprosto mírumilovných a k boji o přežití nepřipravených Evropanů - a proměnit tím svátky klidu a míru v krvavý masakr jak z Holywoodu. K mému "překvapení" Pan Plešatý zjistil, že to není žádná česká novinářská kachna a že tam ty betonové bloky, vysouvací ocelové sloupy a klece naplněné kamením skutečně jsou.

Člověk se nad tím - podle svého založení - může rozčilovat, může nad tím pokrčit rameny, nebo může s povděkem přijmout fakt, že my v Česku ještě nejsme tak "daleko" a žádné pouliční bariéry jak v Bejrútu "zatím" stavět nemusíme.

Naši stateční a moudří předkové budovali hradby okolo svých měst, porotože hrozilo, že nepřítel přitáhne zvenčí. Naši zbabělí a hloupí současníci stavějí hradby kolem vánočních tržnic uvnitř svých měst, protože si nepřítele už dávno ubytovali přímo v jejich centrech... Tato situace by se dala vyřešit velice rychle jednou provždy, ale kde není odvaha, tam nemůže být vůle. Kde není vůle, tam chybí síla... A slabost vždy zákonitě vede k porážce, utrpení a zániku...

Možná se mezi vámi najdou i tací šťouralové, kteří se nespokojí spravedlivým hněvem, pokrčením ramen, nebo uspokojujícím pocitem vlastního bezpečí. Možná chápete, že pokud se mají věci změnit, je nejprve nutné najít jejich příčinu. Možná si položíte otázku, kde se tahle vražedná nenávist vzala..? Proč někteří muslimové tak moc nenávidí Vánoce, že jsou ochotni najíždět auty do lidí, které osobně neznají a nikdy předtím je ani neviděli, nebo běhat s nožem po ulici a bodat do nic netušících německých babiček a školáků, kteří jim nikdy neublížili?

Před Vánoci roku 2019 na své facebookové stránce zveřejnil Tawfiq Tirawi, dlouholetý člen Palestinské samosprávy, toto přání:

„Toto jsou požehnané Vánoce, narozeniny našeho Pána Ježíše, Mesiáše, prvního Palestince a prvního šahída." Pro ty, kdo to neví: Slovo "šahíd" je výraz pro islámského mučedníka, tedy člověka, který položil život za šíření islámu.

Zdá se vám to jako naprostý blábol bez sebemenšího smyslu? Ještě vydržte a čtěte dál:

Mohamed si před 1400 lety přivlastnil Krista, degradoval Ho na pouhého proroka a umístil Ho do svého Koránu jako okrajovou postavu. Křesťanství bylo v té době mohutně na vzestupu a Mohamed pragmaticky usoudil, že bude lepší Ježíše použít ke zmatení lidí, kteří se s křesťanstvím setkali zatím jen z doslechu, než aby o Něm úplně pomlčel. Správně také usoudil, že pro něj bude výhodnější neinformované arabské pohany odvést od konverze ke křesťanství ponížením Krista na svého "zastaralého" předchůdce, než jim křesťanství přímo vyvracet.

Evropané všeobecně, včetně naprosté většiny křesťanů, mají jen mlhavou představu o tom, jaké místo zaujímá Ježíš v Koránu. Někteří ani netuší, že se tam o Něm vůbec píše. Moderní katolíci, sledující TV Noe a naslouchající kázáním od pultíků, však většinou tak nějak vědí, že muslimové Ježíše "uctívají", protože je to napsáno v dokumentu Druhého vatikánského koncilu Nostra Aetate. Prakticky každý, kdo v posledních desetiletích navštěvoval katolickou školu, nebo chodil na moderní pokoncilní mše, se tam dozvěděl, že "muslimové mají Ježíše ve veliké úctě".

Abyste věděli, že si nic nevycucávám z prstu, zde máte citaci z dokumentu Nostra Aetate. Uvádím ji, protože katolíci jsou buď většinou příliš líní, nebo příliš důvěřiví, nebo příliš zaneprázdnění starostmi o obživu těla, než aby si text dokumentu vyhledali a zjistili si, jak skutečně mají podle II. vatikánského koncilu věřit:

"Církev se dívá s úctou také na muslimy, kteří se klanějí jedinému Bohu, živému a o sobě jsoucímu, milosrdnému a všemohoucímu, stvořiteli nebe a země, který promluvil k lidem. Jeho rozhodnutím, i tajemným, se snaží podrobit celou duší, jako se Bohu podrobil Abrahám, na něhož se islámská víra ráda odvolává. Ježíše sice neuznávají jako Boha, ale uctívají jako proroka, ctí jeho panenskou matku Marii a někdy ji i zbožně vzývají. Kromě toho očekávají den soudu, kdy Bůh vzkřísí všechny lidi a odplatí jim. Proto si váží mravného života a Boha uctívají zejména modlitbou, almužnami a postem.

Jelikož během staletí povstalo mezi křesťany a mohamedány nemálo rozbrojů a nepřátelství, vybízí posvátný sněm všechny, aby zapomněli na to, co bylo, aby se upřímně snažili o vzájemné porozumění a aby společně chránili a podporovali sociální spravedlnost, mravní hodnoty, mír a svobodu pro všechny lidi."

Tímto textem ve stylu zednářského hesla "volnost – rovnost - bratrství", který by během dvou tisíc let před posledním koncilem nikdy nemohl dokonce ani vzniknout, natož ještě aby ho nějaký církevní sněm schválil, znalost většiny informovaných katolíků o Kristu a Jeho roli v islámu končí. O tom, že to je úplný blábol, podvod a lež, by nikoho z nich nenapadlo ani přemýšlet.

Přitom každý, kdo by se nad tím zamyslel aspoň na pár minut, by si musel položit otázku, jak by mohl být "jediný Bůh" z Koránu totožný s křesťanským Bohem Stvořitelem, když muslimové kategoricky odmítají, že Alláh má, nebo by aspoň hypoteticky mohl mít, Syna?

Pokud tedy muslimský bůh Alláh nemá a nemůže mít Syna, pak to zcela jistě není stejná bytost jako křesťanský Bůh Stvořitel, jehož charakteristickou vlastností je trojjedinost. Proto také Mohamed – naprosto logicky - musel v Koránu, který mu prý nadiktovala jistá nadpřirozená bytost, vydávající se za archanděla Gabriela, popsat Krista jako pouhého "proroka" na úrovni Abraháma a Noeho.

Tuto urážku a ponížení Krista ovšem moderní katolíci, ve shodě s koncilním textem Nostra Aetate, přecházejí s blahoskonným úsměvem na tváři, nevidíc v tom sebemenší důvod k pohoršení. Naproti tomu pro muslimy je pravda, že jejich Alláh žádného syna nemá a mít nemůže, jedním z nejdůležitějších pilířů víry a proto na vyznání samojedinosti Alláha úporně lpí – což je v Koránu na několika místech důrazně potvrzeno:

"Pravil Alláh: Syn Adamův o Mně lže, aniž má na to jakýkoli nárok! Rouhá se proti Mě, aniž na to má sebemenší nárok! Lže o Mně tím, že tvrdí, že Já nejsem schopen vrátit ho do stavu, v jakém byl. A rouhá se proti Mě tím, že tvrdí, že Já mám potomka. Nikoli! Sláva Mi! Já jsem dalek toho, abych potřeboval družku či potomka! "(Zaznamenal al-Buchárí v Sahíhu, hadís č. 4482.)

"A věru jsou nevěřící ti, kdož říkají: “Mesiáš, syn Mariin, je Bůh!” A pravil Mesiáš: “Dítka Izraele, uctívejte Boha, Pána mého i Pána vašeho! Kdo bude přidružovat k Bohu, tomu Bůh zakáže vstup do ráje a bude mu příbytkem oheň pekelný; a nespravedliví nebudou mít pomocníky.“ (Máida: 72)

Přeskočme nyní tisíc čtyři sta let od sepsání Koránu do přítomnosti. Co vidíme?

Nic se nezměnilo... Naopak - všechno jde přesně tak, jak to Mohamed jednou pro vždy nalajnoval. Muslimové o Kristu stále lžou, mlží a podvádějí, jako to dělali už tehdy. Stále používají Ježíšovu osobu ke zmatení líných a lhostejných křesťanů, aby mohli snáze dosáhnout tolerování práva šaríja křesťanskými státy a aby protlačili a urychlili islamizaci jejich území.

V Palestině muslimové prohlašují, že Kristus prý byl "první Palestinec". Tvrdí také, že "Ježíš je znovu ukřižován" když Izraelci zasahují proti palestinským muslimským radikálům. Majstrštychem, hodným vypravěčského umění barona Prášila, je v tomto příběhu tvrzení, že Ježíš prý byl úplně prvním "šahídem" - mučedníkem, který položil život za islám. Znovu si připomeňme, co na své facebookové stránce napsal Tawfiq Tirawi:

"Toto jsou požehnané Vánoce, narozeniny našeho Pána Ježíše, Mesiáše, prvního Palestince a prvního šahída."

Chceme-li správně pochopit význam sdělení, bývá často nezbytné vědět, kdo sdělení napsal, abychom pochopili, proč ho napsal:

Generál Tawfik Mohammed Hussein al-Tirawi je palestinský úředník, napojený na Fatah. V letech 1994 až 2008 šéfoval rozvědce Palestinské samosprávy na Západním břehu Jordánu. V roce 2009 byl zvolen do ústředního výboru Fatahu. Fatah je přitom socialisticko – islamistická organizace, která má v Socialistické internacionále status pozorovatele a od roku 2000 je členem Palestinských nacionalistických a islamistických sil – seskupení, které zahrnuje teroristické organizace jako Hamás a Palestinský islámský džihád.

Podívejme se nyní podrobněji na tvrzení tohoto vůdce palestinského socialisticko – islamistického Fatahu o tom, že Ježíš prý byl prvním islámským mučedníkem:

Kdo má byť jen základní znalosti o islámu, musí mu být okamžitě jasné, že Tirawi buď o islámu neví vůbec nic, nebo lže jako když tiskne. Kristus se podle islámu nemohl stát islámským mučedníkem už jen z jediného zásadního důvodu - Korán totiž výslovně popírá, že by byl ukřižován. Podle islámské tradice byl místo něho ukřižován jiný člověk, který vypadal jako Ježíš:

"Židé tvrdili, že zabili Ježíše, syna Marie, Alláhova posla, ale ve skutečnosti ho ani nezabili, ani neukřižovali; spíše byl stvořen někdo jiný, aby se mu podobal, a ti, kdo o této události mluví, jsou na pochybách, nemají žádné znalosti kromě domněnek a s jistotou neví, jestli ho zabili. Alláh vzal Ježíše k sobě a všichni lidé knihy (nemuslimové) v něj uvěří před jeho smrtí a on bude proti nim svědkem v den zmrtvýchvstání." (Súra 4:157)

Muslimové tedy uctívají Ježíše ne proto, že zemřel za naše hříchy (což islám popírá), ale proto, že prý byl velkým "prorokem" islámu. A proč byl velkým prorokem islámu? Prý proto, že předpověděl příchod Mohameda! To je blázinec... že?

Na chvíli však připusťme, že Ježíš opravdu zemřel jako mučedník za Alláha, jak nám tvrdí palestinský levičácko - islamistický vůdce. To ale představuje další problém pro naivní katolíky, žijící v pokoncilní představě, že muslimové uctívají stejného Boha/boha jako oni. Podle islámské tradice je totiž odměnou, kterou v ráji každý mučedník automaticky obdrží, dvaasedmdesát tmavookých panen...

Tato představa je samozřejmě úplně úchylná, primitivně smyslná, pornografická, odporující 6. přikázání Desatera a pro katolíky i ostatní křesťany těžce urážející. Odhaluje nejen to, že muslimové vůbec nechápou, kdo ve skutečnosti Kristus je, ale že mají absolutně zkaženou představu o konečném osudu a podobě posmrtné existence člověka.

Z toho ovšem plyne další pozoruhodná otázka: Pokud tedy podle koncilního dokumentu Nostra Aetate muslimové vyznávají stejného Boha Stvořitele jako křesťané, jak je tedy možné, že jim Alláh, který prý k nim podle téhož dokumentu mluvil, neřekl úplně to stejné, co sdělil Kristus a apoštolové nám? Proč jim, u všech rohatých, slíbil dvaasemdesát konkubín? 

Ale dobře, protože podle Koránu Ježíš nebyl umučen a není tedy islámským mučedníkem, nemusí se po smrti už navěky otravovat se sedmdesáti dvěma ženskými... Nebo přece jenom ano? Přestože se islámští mudrcové shodují na tom, že mučednictví je nejjistější cestou do ráje, člověk nemusí být hned mučedníkem, aby se tam dostal. Podle autoritativního vydání klasického manuálu islámského posvátného zákona "každý, kdo věří v Alláha a zemře jako věřící, je jedním z obyvatel ráje…" (Spoléhání poutníka, 1.3)Koneckonců - ani Mohamed nezemřel jako mučedník. Přesto lze předpokládat, že nyní si určitě užívá společnosti svých dvaasedmdesáti – nebo možná sto čtyřiceti čtyř, nebo možná i více, společnic... Ačkoliv muslimští muži mohou mít zde na zemi "jenom" čtyři manželky, Alláh prý prohlásil, že Mohamed jich může mít kolik chce. Zdá se, že ani Boží ustanovení o tom, že jako Adam měl jedinou ženu Evu, tak všichni další muži mají mít pouze jedinou manželku, se Alláhových vyznavačů z jakéhosi důvodu netýká... Jejich Alláh má zjevně úplně jiná pravidla, než křesťanský a židovský Stvořitel.

Koncilní dokument Nostra Aetate nás ujišťuje, že muslimové prý "si váží mravného života", z čehož by se dalo samo sebou usuzovat, že ctí podobné mravní zásady, jaké vyznávají křesťané. Ale pokud jde o manželskou sexualitu, vzájemnou úctu a věrnost mezi manželi, nebo o rovnocennost postavení mužů a žen, pak je zcela zřejmé, že tady to "trošičku skřípe". Z křesťanského pohledu to není mravný, ale naopak těžce nemravný život. Muslimské manželství je pro ženu předpeklí a muslimské nebe není pro muže nic jiného, než obyčejný hampejz.

Křesťané, kteří ze sebe nechtějí nechat dělat naivní hlupáky, si tedy musí dávat bedlivý pozor, co jim kdo říká a proč jim to říká. Čistému vše čisté. Podle sebe soudím tebe. Poctiví křesťané, kteří vnímají každou vyslovenou lež jako osobní selhání a mravní poskvrnu, jaksi automaticky očekávají, že ostatní lidé se vyhýbají lži stejně úzkostlivě, jako oni sami. Prostě předpokládají, že ostatní lidé také nelžou. Pak ovšem snadno uvěří báchorce o tom, že Ježíš, kterého prý mají muslimové v úctě, je ten stejný Ježíš, o kterém čteme v evangeliích. Jenže nic není vzdálenějšího pravdě.

Především: Podle Koránu není Ježíš křesťanem - a dokonce není ani židem! Je to muslim. Zdá se vám to nemožné? Ale je to opravdu tak, protože kdyby byl Kristus křesťan, skončil by v pekle. Proč? Protože nejhorším hříchem, který podle Koránu může někdo spáchat, je tzv. "širk" – hřích vícebožství, čili přiřazování k Alláhovi někoho dalšího, koho je také potřeba uctívat. Věřit v Božskou Trojici, jak ji vyznávají křesťané, je tedy podle Alláha a Mohameda těžký hřích.

Korán neústupně tvrdí, že kdo by k Alláhovi někoho přidružil, tomu Alláh zakázal ráj a jeho osudem bude pekelný oheň:

"Ti, kdož říkají: "Alláh je Mesiáš, syn Mariin,“ jistě upadli do nevěry. Sám Mesiáš řekl: „Dítky Izraele! Uctívejte Alláha – Pána mého i Pána vašeho.“ Kdokoli přidružuje k Alláhovi jiné v uctívání, tomu Alláh zakáže ráj. Jejich domovem bude oheň žhavý. A nespravedliví nebudou mít žádné pomocníky." (5: 72) 

Jelikož však křesťanský Ježíš v evangeliích o sobě říká, že je Božím Synem, páchá "širk" toho nejhrubšího zrna! Proto má docela určitě zakázán vstup do islámského ráje a musí se navěky obejít bez společnosti dvaasedmdesáti panen...

Pseudoježíš z Koránu je ovšem úplně jiný pašák! Přesně ví, co mu na věčnosti udělá radost, a proto se Alláhovi dušuje, že o sobě nikdy netvrdil, že by byl Božím Synem: "A v den soudu Alláh řekne: „Ježíši, synu Mariin! Žádal jsi někdy lidi, aby uctívali tebe a tvou matku jako bohy vedle Alláha?“ On odpoví: „Sláva Tobě! Jak bych mohl kdy říci to, co jsem neměl právo říci? Kdybych byl řekl něco takového, jistě bys to věděl. Ty víš, co je ve mně skryto, ale já nevím, co je v Tobě. Vždyť Ty jediný jsi Znalec všeho skrytého.“ (Al-Ma'idah 5:116)

Čím blíže člověk zkoumá Ježíše popsaného v Koránu, tím těžší je mu uvěřit, že by mohl být tím samým Ježíšem, kterého poznal v evangeliích. Zde už Kristus není křesťan, nýbrž konvertita k islámu. Až se znovu vrátí, podle Spoléhání poutníka 9.8 nebude vládnout podle Evangelia, ale "jako následovník našeho Proroka."

Ale to ještě zdaleka není všechno! Dokonce i u Posledního soudu bude islámský Pseudoježíš svědčit proti křesťanům, kteří zůstali věrní Kristovu učení a odmítli přijmout islám:

"Však nikoliv, oni jej nezabili ani neukřižovali, ale jen se jim tak zdálo. A věru ti, kdož jsou o něm rozdílného mínění, jsou vskutku na pochybách o něm. A nemají o něm vědomosti žádné a sledují jen dohady; a nezabili jej určitě, naopak Alláh jej k sobě pozdvihl, neboť Alláh je mocný, moudrý. A věru není nikdo mezi lidmi knihy, kdo by v něj neuvěřil předtím, než zemře – a v den zmrtvýchvstání bude pak proti nim svědkem." (Nisá:157-159)

Pro naivní katolíky, vychované v duchu dokumentu Nostra Aetate a pokoncilního všelidského bratrství, kteří od řečnických pultíků ve svých kostelech neustále slyší, jak si islám váží "lidí knihy", tedy křesťanů a židů, to musí být docela velký šok. Možná jim v mysli vytane otázka: Proč mi nestačí vyznávat křesťanství, když se podle islámu počítám mezi "lid knihy"?

Odpověď je pro islám typická: Alláh nedává žádná univerzálně platná a časově neomezená pravidla, jako křesťanský Bůh. Podle Koránu kdysi opravdu stačilo být křesťanem, ale jakmile se na scéně dějin objevil kupecký synek z Mekky, který se pak vrhnul na kariéru lupiče, už to stačit přestalo. Příručka Spoléhání poutníka to popisuje takto: "Kdo se přidržoval evangelia a Ježíšova učení, jeho víra byla platná a přijatelná až do Mohamedova příchodu. Křesťané, kteří se potom nepřidali k Mohamedovi, (…) jsou zatraceni." 

Stručně řečeno, v určitém okamžiku historie Alláh hodil bobek na všechny "lidi knihy", protože nezachytili vanutí dějin a včas nepřevrátili kabáty na verzi 2.0 jeho vlastního náboženství:

"Nejvyšší Alláh poslal Mohameda (…), aby předal jeho inspirované poselství celému světu (…) a tak nahradil a zrušil všechny předchozí náboženské systémy Prorokovým svatým zákonem" (Spoléhání poutníka 2.1).

Jak se to stalo? Obchodník Mohamed si přivlastnil Abraháma, Mojžíše i Ježíše. Ze všech udělal proroky islámu, aby mu pomohli naservítovat arabským beduínům jeho nový náboženský "eintopf". A současní muslimové se i po 1400 letech drží jeho osvědčeného mustru, když se nám snaží argumentovat Pseudoježíšem z Koránu, aby nám snáze prodali svůj islám – jen s tím rozdílem, že nyní k jeho propagaci používají metody moderní reklamy. Proto nebuďte překvapeni, když při jízdě po některé evropské dálnici narazíte na billboard s podivným textem: "Najděte Ježíše v Koránu a Mohameda v Bibli".

Tuto reklamní kampaň sponzoruje muslimská skupina GainPeace. Výkonný ředitel Sabeel Ahmed tvrdí, že "naším hlavním cílem je stavět mosty a odstraňovat mylné představy".

Jenže tahle reklama je podvod. Nepamatuji si každé jméno z Bible, ale jsem si naprosto jistý, že jméno Mohamed tam určitě není. Je pravda, že někdo, kdo se jmenuje Ježíš, se v Koránu občas vyskytuje. A protože si Mohamed půjčuje pasáže z Lukášova popisu Kristova narození, může to na první pohled vzbuzovat dojem, že by to mohl být náš skutečný Ježíš.

Ale poté, co v Koránu zjistíme, že se Ježíš narodil z panny jménem Maria, příběh se – pokud to tak lze nazvat – začíná diametrálně odchylovat od toho biblického. Téměř vše ostatní, co podle Koránu muslimský Pseudoježíš říkal, nebo co se tam o něm dozvíme, je podvod, snažící se vyvrátit Kristovo poselství Spásy.

Sabeel Ahmed, ředitel muslimské infiltrační organizace GainPeace, uvádí, že "Ježíš je v Koránu zmiňován s láskou a úctou víc než pětadvacetkrát." Číslo pětadvacet sedí, ale ve většině případů je Ježíšovo jméno jednoduše pouze uvedeno mezi ostatními muslimskými proroky, kteří prý ohlašovali příchod Mohameda. Pokud v Koránu prostě jen hledáte jméno Ježíš, pak ho tam skutečně najdete. Ale hledáte-li popis milujícího, spravedlivého, moudrého, laskavého a obětavého muže, vtěleného Boha, jakým byl skutečný Ježíš Kristus, kterého uctívají a milují křesťané, budete velmi zklamáni. Nenajdete ho.

Tato poťouchlá hra na množství zmínek v Koránu možná dokáže přesvědčit povrchní křesťany, kteří nemají čas, nebo jsou líní o věcech přemýšlet a cokoliv si sami ověřit. Ale inteligentního člověka zmást nemůže.

Panna Maria je v Koránu přímo jmenována celkem třicet čtyři krát. Pokud započítáme i nepřímé zmínky pomocí zájmen nebo titulů, dosáhne celkový počet zmínek o ní přibližně sedmdesáti. Je to jediná žena, která je v Koránu uvedena vlastním jménem. Všechny ostatní ženy jsou pouze popsány jako patřící k nějakému muži – například "manželka faraónova". Je po ní pojmenována celá 19. súra s názvem Súra Maryam. Píše se tam o ní jako o panně, která porodila dítě. Nicméně tento fakt Mohamed nevyhodnocuje jako kdovíjaký zázrak, protože ani takto nadpřirozeně počatý a narozený Ježíšek podle něj není Božím Synem...

Podle islámu žádné Vánoce nikdy nebyly a nejsou.

Představa islámu o Stvořiteli, Ježíši a Marii může být pro křesťana, který od Boha jaksi přirozeně očekává vlídné otcovské jednání, a všechno to bolestivé, co ho v životě občas nevyhnutelně potkává, bere jako nutné výchovné políčky, které ho mají posunout dál, může být docela šokující:

Věru jsou nevěřící ti, kdož říkají: “Zajisté je Bohem Mesiáš, syn Mariin!” Odpověz: “Kdo má u Boha takovou moc, aby mu mohl zabránit, kdyby se mu zachtělo zahubit Mesiáše, syna Mariina, a matku jeho a vůbec všechny, kdož jsou na zemi?” (Máida: 17)

Když má muslimský bůh Alláh takovýhle postoj k Panně Marii a k jejímu právě narozenému Ježíškovi, co potom očekáváte od jeho věřících

Myslíte si, že betonové bariéry na vánočních tržnicích něco vyřeší?

Přeji vám všem přátelům a příznivcům Vandal Combat System a Crusaders shopu požehnané, klidné a šťastně prožité Vánoce...

                                                                                                                                                                                                                                                       R.P.